Down Sendromlu Çocuktan Mesaj

Yüzüm farklı olabilir ama duygularım aynı
Güler ve ağlarım
Ve ilerlemelerimden sizin gibi
Ben de kıvanç duyarım.

Bu dünyaya ve aranıza
Sevgi öğretmeye gönderildim.

İnsan yapması ölçülere vurmayın beni;
Onlar hesaplayamaz benim zenginliklerimi.
Ben de dünyaya sizin gibi
Aynı şeyleri öğrenmeye geldim;
Sevginin içten geldiğini,
Hepimize kabullenip sarılmak için
Bir yaşam verildiğini….

Ben de sizin gibi amacıma gidiyorum
Görün tek farkım
Adımlarımın yavaşlığından belirlendiğini .

VE

Sizinle yan yana gidemezsem de
Kaçırmayın beni tanıma fırsatını!...

Sevgili Arkadaşımız Gaye İŞLER' e katkılarından dolayı sonsuz teşekkürlerimizle....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

DİŞLERİNİ FIRÇALAMA BECERİSİ ÖĞRETİM PLANI

"sarı" renk kavramı

VÜCUDUMDA NELER VAR? ünitesi ünite analizi