KENDİ VÜCUNUNU FARKINDA OLMASINI SAĞLAYIN

Baş ve baştaki organların (göz, kulak, ağız, burun, saç, diş, dil, dudak….)farkında olmasını sağlayın. Çeşitli etkinlikler planlayın.
v Karşılıklı başınızı sallama
v Kulakları açma-kapama
v Ağzını açma-kapama
v Dilini hareket ettirme
v Saçlara dokunma
v ……. Vb.
Önce ne yapacağınızı söyleyin. Bir süre bekleyip fiziksel olarak yardım edin. Bu yardım, s,z söyleyip onun tek başına sizin söylediğinizi yapar duruma gelmesine dek sürsün. Önce yardım !, sonra söylediğinizi yapması için KARARLI olduğunuzu belirtmeniz ÇOK ÖNEMLİ !


Bu etkinliklerde;
§ Karşılıklı oturabilirsiniz.
§ Aynanın karşısında yan yana birlikte oturabilirsiniz.

Elleri birbirine vurma ayakları sallama… vb.

El, kol, ayak, bacak ve parmaklarının farkında olması için etkinlikler yapabilirsiniz.

Tüm etkinliklerde “ Bak başımı sallıyorum”. “Bak gözlerimi kapatıyorum …..” vb. cümleler kurun.

“Hadi sen de gözlerini kapat” gibi istekte bulunun.

“Gözlerini nerede?” vb. soru yöneltin.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

DİŞLERİNİ FIRÇALAMA BECERİSİ ÖĞRETİM PLANI

"sarı" renk kavramı

VÜCUDUMDA NELER VAR? ünitesi ünite analizi